3. Основна дефиниция за Е-маркетинг 3 “… идентифицира , разбира , създава и среща сегмент от човешки и социални нужди , потребности , желания и всичко това - онлайн .” Произлиза от оригиналната дефиниция на Филип Котлър за маркетинга
4. Потребителят, интегриран в маркетинговия процес Монолог Едностранно Масова комуникация Статично Няма взаимодействие м/у потребителите Насилствен подход Трудно се идентифицират потребителите Трудно се управляват ПРЕДИ СЛЕД Диалог Двустранно Реално време Динамично Сътрудничество Сегментиран Добро взаимодействие с потребителите Наличност на информация за потребителите Потребител Потребител Доставчик Доставчик ИНТЕРНЕТ
5.
6. Уеб сайтове в световен мащаб Проучване Netcraft Ноември 2006 През Май 2007г. Са отчетени малко над 118 милиона уеб сайта по света. 70 милиона блога само за 4 години . По 120K блога се създавам всеки ден.